Zatímco běžné lidi reklamy nejednou spíše obtěžují, než aby jim přicházely vhod, jsou tu i ti, kdo na reklamy nedají dopustit. A těmi jsou logicky ti, jež takové reklamy propagují. Tedy samo sebou za předpokladu, že takové reklamy přinášejí ovoce, tedy to, co se od nich očekává.
Bez reklam už se tak neobejdou například podnikatelé. A to bez ohledu na to, provozují-li tito své živobytí v reálu nebo na internetu. Ať tam či onde, každopádně se tito musí prosadit, musí vzbudit přinejmenším dojem, že jsou lepší než konkurenti. A nejednou je navrch třeba dosáhnout formou reklamy i toho, aby veřejnost věděla, kde se dá o konkrétní nabídku ucházet, kde se dá to propagované, za jakých podmínek získat.
Zejména na internetu je pak třeba dosáhnout i toho, aby lidé věděli, kde hledat. Protože zde je nabídek ohromné množství a náhodou se k nim cesta vesměs nenajde. A tak je třeba weby zviditelňovat, a to třeba i s pomocí SEO PPC.
Co se týká optimalizace pro internetové vyhledávače, tedy SEO, je tato jak známo zapotřebí k tomu, aby se odkaz na uvedený web ocitl co nejvýše v žebříčku toho, co vyhledávače nabízejí veřejnosti, čímž se zvyšuje jeho naděje na nalezení, otevření a následně využití.
A pokud jde o PPC reklamu? Pokud někdo z na internetu působících podnikatelů neví, co je to PPC reklama, zřejmě škodí sám sobě. Protože reklama je třeba, a zatímco se u jiných reklam platí za jejich pouhé uveřejnění, což v sobě skrývá riziko, že podnikatel zaplatí za něco, co je sice publikováno, ale vůbec nikoho to náležitě neovlivňuje, tady je jisté, že se platí pouze za prokazatelný výsledek, tedy za to, kolik lidí o tuto reklamu reálně projevilo zájem. A to je vzhledem k cenám reklam dost podstatná okolnost – když už se tu utrácí, musí stát výsledek za to.
A díky SEO a PPC výsledek za to stojí. A to je pro podnikání zásadního významu.